Kundomdömen
Visar omdömen 601 - 700
När jag hade lagt min order fick jag en orderbekräftelse som stämde fint. När sedan varorna dök upp fanns det bara en pepparkakskrydda med, jag hade beställt och fått bekräftat tre. Eftersom denna var på extrapris passade jag på. Jag kontaktade kundtjänst, men blev ganska otrevligt bemött. Personen där hävdade bara att det var ett tillfälligt extrapris och att varan nu utgått. Men jag gick direkt in och kollade på hemsidan, och ni hade den kvar. dock till ett annat pris. Om varan skulle utgått i samband med min order borde man väl få en uppdaterad orderbekräftelse så att man kan beställa på annat ställe? Vid vidare kontakt fick jag veta att jag inte skulle bli kompenserad eftersom jag minsann hade tjänat på andra artiklar jag köpt till nedsatt pris på ordern... Att jag inte skulle beställt dem över huvud taget om jag vetat om hur det skulle bli, det togs ingen hänsyn till. Fruktansvärt besviken på bemötandet och skulle aldrig få för mig att handla hos er igen. Väldigt otrevlig kundtjänst. Skriv gärna ut det på er sida.
Trevlig butik. Hittade det jag ville ha till bra pris. Snabb och smidig leverens direkt till brevlådan!
Allt var fint packat och kom i god tid tack! Jag är helt nöjd och betalar inom nån dag! 👍😁💗
Snabb leverans trots röda helgdagar, vararna var bra inpackade.
Beställningen gick som en dans och min order levererades supersnabbt. Tack!
Inget att anmärka på
Toppenbra!
Snabbt levererat så jag är jätte nöjd!
Bra förpackat och snabb leverans.
Snabb service och leverans samt billig frakt! Kanon!
Fick varorna i tid. Var bra packat.
snabb leverans
Jag fick varan snabbt och dem var fint packad
det mesta finns, lätt att hitta, men jag undrar när kommer fakturan ? God Jul på Er
Varorna kom fram väldigt snabbt, bra förpackat och enkelt att lägga on i skåpet
Varorna kom fram väldigt snabbt, bra förpackat och enkelt att lägga on i skåpet
Toppenbetyg för snabb leverans och bra inslaget 👍👍👍👍👍
Snabb leverans.
Det var snabb leverans och varan kom fram i gott skick.. Helt OK med den beställningen
Jag är mycket nöjd med allt från beställning till leverans.
Ja allt fungerade =)
Mycket bra
Svårt att hitta mail att kontakta er på, står fel på ett ställe på eran hemsida. Otydliga bilde på produkterna, man ser inte hur den verkliga produkten ser ut. Och när man hör av sig till er har ni ingen förståelse för det.
Supernöjd. Snabb leverans.
Kom precis i tid. Perfekt packterat.
Kom fort, väl packat jag är mycket nöjd!
Snabb och bra leverans, de tackar vi för
Kom snabbt fram , bra packat o trevligt bemötande 😊
Snabb leverans!
Allt har fungerat perfekt
Mycket bra.
Snabb leverans.
Snabb leverans!
Bra och snabb leverans.
Snabb leverans
Bra packat, prisvärd och snabb leverans - tack!
Mycket bra och smidig leverans. Blir sugen att shoppa mer
Jag är superdupernöjd! Bra utbud, snabb leverans och fin kvalitet på varorna.
Snabbt och smidigt, bra pris!
Mycket snabb leverans👍🏻
Bra service, valde fel leveranssätt men fick hjälp att ändra till hemleverans. Så jag är verkligen nöjd med Hus-Modern. Dessutom väl packade varor.
Allt perfekt, snabb leverans
Allt gick väldigt fort och smidigt
Allt gick smidigt, snabbt och bra packat. Kommer garanterat att återkomma
Varan kom snabbt och var bra förpackat.
Bra och prisvärda produkter, snabb leverans!
Hej Husmodern. Mycket snabb leverans och väl emballerat. är jättenöjd, stor och bra arbetsyta och helt rätt pris. Kjell-Åke.
Allt har fungerat utmärkt!
Ok
Snabb leverans, tydlig översikt av utbudet samt lite udda skojiga varor jag inte hittar överallt. Det gillar jag! =)
Väldigt bra mycket snabb leverans.
Väldigt bra mycket snabb leverans.
Snabb leverans
Snabb leverans! Bra kvalitet på grejerna. Kommer säkert handla härifrån fler gånger
Lätt och beställa!Fick varan snabbt!
det skulle varit bra om det inte var för att leveransen var att hämta i Godis affären på torget i Eslöv finns det inte någon annan lösning har svårt att ta mig dit. MVH Anne Frick
Varorna kom snabbt. Dessa var bra förpackade både med varje artikel i varsin kartong samt runt om alla kartongerna
Snabbt och enkelt.
Varorna kom i tid och paketet var helt och bra packat.
Varorna kom väldigt snabbt och var väl inpackade.
Bra
Paket och leverans fungerade klockrent.
Nöjd med allt
Supersnabb leverans o lätt att lägga beställning
Lätt att beställa, varorna kom snabbt och det var väl in packat. Jätte nöjd kund
Enkelt och snabb leverans.
Allt fungerade som det skulle och jag är nöjd med produkterna. (Är kund hos Husmodern tidigare)
Er butik är väldigt lätt att söka och köpa det man vill ha.
Snabb leverans, välpacketerat och väldigt bra kundtjänst. Jag fick snabbt hjälp och en ny vara hemskickad.
Imponerande snabb leverans!
Fick fel packning hade skickats men detta löstes snabbt och bra av kundtjänst.
Varorna kom snabb och beställningen gick smidigt. Toppen!
Jag fick den samma vecka, kom i kuvert.
Bra respons av fel på en av varorna.
Fint och bra
Varorna levererades snabbt hem i brevlådan och var väl inpackade! Mycket nöjd med det jag beställde och kommer säkert beställa fler gånger från er!
Beställning och leverans fungerade bra.
Kom snabbt Bra packat utan överflödig inslagning
Snabb leverans och välpaketerat
Snabb leverans. Smidigt och lätt.
Mycket snabb handläggning av ordern, allt var väl emballerat .
Allt var bra
Bra service och produkter!
bra service och snabb expediering!! leverans med PostNord fungerade också BRA.
Varorna kom snabbt och var bra förpackade. Jag är väldigt nöjd.